Jolie 2 månader

Precis som jag gjorde med Winston så tar jag en bild på Jolie varje månad den 14:e, det är så roligt att titta på varje månadsbild och se hur de växer och förändras
 
Förra veckan blev vår lilla docka 2 månader. Hon är en glad och nöjd liten bebis och det är vi så tacksamma för. Hon är väldigt lik Winston i sitt humör, hon har väldigt lätt till skratt och gråter bara när hon är hungrig. Hon sover väldigt bra om nätterna, hon somnar runt 23 för natten och vaknar vid 5 då hon äter och somnar om. Två gånger har hon sovit hela nätter fram till kl 6! Vi har inte börjat med några fasta rutiner än, men dagarna ser ganska lika ut i hur hon sover och äter. Brukar ha som regel att hon inte ska vara vaken mer än 2-3 timmar i sträck och att det inte ska gå mer än 3 timmar mellan varje mål, då sover hon bra på natten och kan gå ca 6 timmar utan mat. Hon tycker om att sitta i sin babysitter och titta på vad vi gör och hon älskar när man sitter framför henne och pratar med henne. Hon "pratar" och ler och igår fick vi höra ett riktigt skratt för första gången. Det var så mysigt att jag fick rysningar över hela kroppen! Det slår mig flera gånger om dagen att den här fantastiska lilla människan är min dotter och att vi har så mycket roligt framför oss.
Åh vad vi älskar dig Jolie! ♥

Kommentarer
Postat av: Eleonor Walston

Aaaaaah GULLUNGE!!!!!

2015-09-23 @ 16:51:06
URL: http://nashvillemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0