Bästa lämningen!

 
Det har ju gått bra att lämna Winston på föskolan ett bra tag nu. Men oftast är han lite orolig och säger "mamma" när vi närmar oss. När det är dags att gå in till avdelningen så har han protesterat lite, inte gråtit, men som om han vill marker att han inte tycker att det är riktigt ok att jag lämnar honom. Han gnäller lite halvhjärtat och försöker ta sig ur frökens famn. Men när jag säger hej då och stänger dörren så hör jag att han direkt börjar prata om något annat där inne och han gråter inte alls. Igår ställde han sig i dörren och började dansa och sjunga "Baby" (Justin Bieber är den stora favoriten just nu) och sedan skuttade han in och satte sig vid bordet. Inga problem! Så gulligt att han showade lite för sina kompisar :) Idag var han inte alls orolig i hallen utan pratade om alla andra barnens skor i hallen och sedan helt plötsligt gav han mig Gumpa (hans nalle och stora trygghet) och gick själv mot dörren in till avdelningen. Sedan tog han ut nappen och sa "äta puffar" (han älskar att äta Havrefras till frukost) och ville bara in! Jag öppnade dörren och han sprang in och satte sig vid bordet utan att ens se sig om efter mig. Vinkade till honom och fick en leende tillbaka. Blev alldeles tårögd på vägen hem för att det kändes så bra, min stora lilla pojke ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är de skönt när lämningarna går bra. De har gått bra för Zion ett bra tag men nu gråter han och klamrar sig fast vid mig. Är grymt jobbigt men jag vet att de går över snabbt. Hoppas att ni mår bra. Hoppas vi ses i sommar. Kram

2015-10-08 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0