Fixat med fotobok

Medan lilleman sover en sväng så har jag suttit och fixat med en fotobok. Vi blev ju bjudna till Wien över nyår av Fredriks mamma för att vara med på hennes och Lars bröllop. Och nu äntligen har jag fått ihop alla bilder från den fina staden samt bröllopet i en fotobok. Jag gillar verkligen fotoböcker, även om jag tycker att det är kul att framkalla och klippa och klistra själv så blir det så himla fint att få alla bilder i en bok. Gillar att man kan göra helsidor så att bilderna blir riktigt stora, gör nästan alla bilder så. Fick ett erbjudande från Photobox (gör alltid mina fotoböcker via dem, men framkallar bilder via Fuji) där jag fick en bok med 30 sidor för bara 20 kr + 49 kr frakt. Rabattkoden är MAMSIDAN och den borde funka för er också. Erbjudandet gäller fotobok Design 20x20 cm med 30 sidor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0