Mitt 2014

Tänkte göra en liten årsresumé av 2014 - here we go!
 
Januari
Jag planerade för fullt inför Winstons dop. Gjorde egna inbjudningar som såg ut så här!
Winston blev tre månader♥
Leo fyllde 10 år och vi bjöd in till kalas!
Så här såg det ut i hallen.
Winston övade på att ligga på mage (med en nyfiken Elton som så gärna ville pussas)
 
Februari
Winston blev 4 månader!
Vi gosade i sängen ♥
Jag och Winston provade på babyrytmik för första gången och hade vår första träff med mammagruppen. 
Vi hade tulpaner hemma
Köpte nya kläder till lilleman.
 
Mars
Fixade med dekorationerna inför Winstons dop
Den 8 mars döpte vi vår lilla Winston Fredrik Elvis ♥
Vi var ute på soliga promenader.
Winston blev 5 månader!
Vi läste samma bok ungefär hundra gånger om dagen ;)
Jag fyllde 28 år och firade med familjen
 
April
 
Lilleman blev 6 månader och vände sig från rygg till mage
Min lilla familj ♥
Enligt tradition åkte vi in till kungsträdgården för att titta på körsbärsträden
Plockade in vitsippor
Fyndade massa barnböcker på loppis
Invigde balkongen!
 
Maj
Fredrik byggde en vägg hemma och vi fick ett rum extra.
Winstons lilla hörna i vårt nya sovrum såg ut så här
 Winston började sova i sin spjälsäng. Hittills hade han sovit i vagnen. 
Jag firade min allra första mors dag ♥
Winston blev 7 månader!
 
Juni
Min lillebror tog studenten
Winston fick gunga för första gången - och tyckte att det var väldigt roligt
Vårt sovrum såg ut såhär
Leo hade skolavslutning och farmor var på besök
Vi firade midsommar hemma med god mat och tårta
Winston träffade sin moster ♥
Lilleman blev 8 månader!
 
Juli
Hade en väldigt efterlängtad återträff med tjejgänget från högstadiet
Fyndade blåvitt porslin på loppis
Vi åkte till Orsa på släktträff
 
Rosa rosor i hallen
Winston blev 9 månader
 
Augusti
 
Winston hade sandlådepremiär :)
Elton fyllde tre år och var fin i blå rosett
Fredrik fyllde år och vi bjöd på tårta
Fyndade fler barnböcker på loppis
Winston blev 10 månader
 
September
 
Ett blåvitt loppisfynd
Winston totalvägrade barnmat på burk och ville numera bara ha små bitar som han kunde äta själv med händerna
Vår älskling blev 11 månader
 
Oktober
Skickade ut inbjudningar till Winstons kalas
Tog fina höstbilder på Winston (och Elton)
Winston fyllde 1 år och vi firade med en liten sockerfri smash cake, ballonger och presenter.
 
November
 
Den första november dekorerade vi hemma för att...
fira Winston och ta emot gäster på hans allra första kalas.
Vardagsrummet såg ut så här
Jag och Winston spenderade nästan all av hans vakna tid till att läsa böcker. 
 
December
 
Jag och Fredrik gick på julgalan och lämnade för första gången hemmet tillsammans utan Winston. Han var hemma med sin moster och allt gick så bra!
Winston fick träffa farfar...
...OCH morfar - underbart!
Winstons syssling Hertha döptes och jag var fotograf.
Vi firade julafton hos Fredriks mamma i Karlstad och Winston fick träffa tomten för första gången :)
Vi åkte till Wien
Och hade det så himla bra med promenader på stan och middagar på kvällarna.
Och hela resans syfte var att på nyårsafton gifte sig Fredriks mamma med sin Lars och det var så fint. Vigseln följdes av en otroligt god 7-rätters middag. Winston var så otroligt duktig och var så nöjd och glad under vigseln och sov sen hela middagen - trots den höga ljudnivån i restaurangen! Tolvslaget fira vi tre på hotellrummet ♥
Ett fint år och jag ser så mycket fram emot 2015!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0