Här är vi sjuka...

På restaurang i Wien
 
Fy fasiken för att vara sjuk! Jag är väldigt sällan sjuk, så när jag väl händer blir jag lite trotsig och inbillar mig in i det sista att "nä jag är inte så sjuk". Fast idag ger jag mig, jag är sjuuuuk :( Dunderförkyld är jag, är inne på min tredje rulle med snorpapper på 2 dagar (ja jag är röd som fasiken runt näsan...) Lilleman är tyvärr också sjuk och det är verkligen helt värdelöst att försöka ta hand om ett sjukt barn när man själv inte alls mår bra. Så Fredrik vabbar och är hemma och hjälper till - så himla skönt! Det tråkiga är att vi egentligen ska åka på kryssning till Helsingfors på lördag och hänga med pappa några timma. Men som det ser ut nu så blir det nog ingen resa. Men vi väntar in i det sista till lördagmorgon för att se hur vi mår. Huvudsaken är att Winston mår bra, men så som jag mår nu så åker jag ingenstans. 
 
En sak till som suger just nu...jag känner ingen smak! Sjukt trist att äta när inget smakar något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0