Öppna förskolan

Idag har jag och lilleman varit iväg och varit lite sociala :) Efter en veckan med förkylning (för oss båda) och en halv vecka med magsjuka (för Winston) så var det väldigt skönt att sminka sig, fixa håret och gå utanför dörren och träffa lite andra mammor. Söderledskyrkan har öppen förskola varje fredag och det här var första gången vi var där. Förra året gick vi där på babyrytmik. Skönt att ha ett ställa som ligger så nära och det var massor med föräldrar och barn där. Först var det sångstund som Winston älskade - han skrattade högt och hängde med i rörelserna. Sen åt vi lite mellanmål och sedan lekte vi en stund innan det var dags att gå hem och äta lunch och sova. Han somnade på två sekunder här hemma ;) Förhoppningsvis kan vi göra detta varje fredag och eftersom Fredrik slutar tidigt så kan även han följa med någon gång. Om en månad är det dags för honom att vara hemma och vara pappaledig och då kan det nog vara roligt för dem båda att komma iväg på någon aktivitet. 
I eftermiddag ska jag iväg på ett introduktionsmöte för en kurs som börjar nästa vecka - spännande :)

Kommentarer
Postat av: Angus

Mysigt!
ska försöka ta mig till badhuset någon dag, det tror jag skulle va mys!

2015-02-07 @ 20:19:09
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: sophia - mamma till melvin

Åååh va kul!! :) Grattis ♡♡♡ har frågat dig förut o jag frågar dig igen, har du inte skaffat instsgram?? Så kul att följa er ♡

Svar: Tack! Jo, instagram har jag faktiskt äntligen skaffat mig - sara.mantyniemi :)
Sara den underbara

2015-02-11 @ 12:12:51
Postat av: sophia - mamma till melvin

(Ser nu att jag kommenterade under fel inlägg, haha)

2015-02-11 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0