Till Kickan

Lite smått och gott som ska inhadlas till kickan. Spjälskyddet från NG Baby är underbart! Så fina färger i det som man sedan kan hålla sig till i inredningen. Nu blir det ju inte så mycket inredning i hennes hörna då vi kommer att byta rum och utrymmet blir väldigt litet. Men en hylla med lite piff på och någon förvaring för kläder vill jag få till. Lådorna från KappAhl ska jag köpa nästa gång jag kommer iväg till Farsta. Så fina att förvara småsaker i.En filt måste vi köpa också, vill gärna ha en som är stickad med hål i så att den både värmer men också släpper ut värme, denna från Bliss Sthlm gillar jag väldigt mycket. Har fortfarande bara köpt två bodysar till henne och en liten beställning med kläder på väg. Nästa vecka gör vi rumsbytet och efter det är det nog dags att köpa säng och allt som behövs. Har ju så mycket efter Winston så en säng + tillbehör är nog det enda vi behöver köpa. Denna gång vill jag ha ett babynest, verkar så himla praktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0