Ett loppisfynd

Den här fina krukan fyndade jag idag för 20 kr på stadsmissionen :) Hittade även en massa böcker till mig och Winston. Det är verkligen sann lycka att kunna köpa engelska böcker för 20 kr/st och bara plocka på sig alla man vill ha. Även om det är betydligt billigare att beställa böcker från Bokus eller Adlibris (än att handla på tex Akademibokhandeln) så kostar ändå en bok minst 65 kr. Men jag varvar alltid loppis med nya böcker. Ibland är finns det ju böcker man-bara-måste-läsa-nu-på-en-gång och då beställer jag ett gäng. Men på loppis finns det förvånansvärt mycket nya böcker och det har hänt många gånger att jag har hittat böcker på loppis som jag precis har köpt nya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0