Ny matta & ny tavla

Sovrummet har uppdaterats med två nya mattor från IKEA. Har lagt dem bredvid varandra för att få den storleken jag vill ha och det blev jättebra! Så mysigt att sätta fötterna på en matta som är lite ullig istället för den i bomull som vi hade förut. Gillar prickarna, var lite rädd först att det skulle se hysteriskt eller barnsligt ut, men jag tycker att det funkar fint med övrig inredning. 
Winstons hörna har uppdaterats med en ny tavla, de fina valarna kommer från Lagerhaus och jag lyckades på tag i det sista exemplaret i Farsta. Det var inramat och hade stått som visningsex så jag prutade ner priset med 50 kr - inte helt fel med tanke på att det absolut inte var något fel alls på varken ramen eller bilden. Längtar efter att fixa i lillemans hörna. Ska sätta upp konsollhyllor längs med hela väggen så att han får maximal förvaring. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0