Min första mors dag!

 
Igår firade jag min mamma med presenter och fika. Bjöd på en superenkel och SUPERgod liten skapelse; Krossade Digestivekex blandat med smält smör som jag sedan varvade i ett glas med kondenserad mjölk, vispad grädde och jordgubbar. Men det var ju även min första mors dag! Och gissa om det kom en liten tår när Fredrik kom in med Winston och ett litet paket i famnen. Och det söta lilla kortet....även fast jag vet att det är Fredrik som har köpt presenten och skrivit kortet så blir jag alldeles gråtig. Men det är för att jag är så tacksam och lycklig över att jag nu är mamma till den finaste lilla pojken ♥ Och vad låg i paketet då? Finaste koppen och assietten från Rörstrands Mon Amie - serie. Så glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0