Söndag

Härlig söndag med solen skiner utanför fönstret! Lilleman ligger och sover jag slösurfar lite men ska strax slänga mig på sängen med en bok. Winston är fortfarande sjuk, med hosta och snor som rinner, men han känns ändå lite bättre, inte lika gnällig längre. Ingen feber har han haft så nu är det nog bara att vänta ut hostan, som jag har hört kan ta lång tid innan den går över. Han vaknar på nätterna nu när han är hostig och jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka till sin sova-hela-natten-rutin när han är helt frisk igen. Han sover dessutom helt uteslutet i vagnen nu, så där blir det också till att börja om på ruta ett med att sova i vaggan/spjälsängen när han är frisk igen...Nya ljuslyktor från H&M, blommor som har överlevt från dopet och lite nya kuddar i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0