Min födelsedag!

Hipp, hipp hurra för mig själv idag :) Idag blir jag alltså 28 år. Startar min dag med att vara astrött eftersom Winston fick feber igår efter sin vaccinering - 39,6 grader!!!! - behöver jag säga att jag höll på att dö av oro!? Men han har trots allt ätit och sovit bra (somnade vid 23 och vaknade sedan 04 och fick mat, somnade om och vaknade 6.30) Jag kunde ju dock inte sova, låg och var orolig halva natten och kollade hur han andades och kände på honom, mitt lilla hjärta :( Nu på morgonen hade han 38,6, han fick mat och alvedon och har sovit en liten stund. Ska se om jag får lite tid över idag till att baka en liten tårta av något slag. Kladdig chokladkaka med hallonmousse var min plan, vi får se vad det blir!

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

Det är sockerkakssmet (som ja ska ha lite citron i å citronskal) och sen la ja i en färsk hallon som ja gräddade själva muffinsen med..

svalde det å gjorde en angel feather icing med salmiaksalt och lakritspulver. Å så hade jag hallon och lakrits strösslet. Alt om ja tar saltlakritsströsslet med. =) NÖJD!

2014-03-26 @ 18:32:43
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0