Liten elefant

En liten elefant i sugarpaste har jag tänkt att göra till lillemans tårta. Har aldrig använt sugarpaste förut så jag hoppas att det blir bra. Ska även göra stjärnor av den, små som dekoration till cupcakes och större till tårtan som jag hade tänkt att skriva Winstons namn på samt datum med kristyr. Hade först tänkt ge mig på att göra den med en ballong i snabeln (utan fågel) men hittade även den sittande som är så söt och ser väldigt enkel ut att göra. Dock blir det förmodligen två tårtor så jag kanske kan göra en av varje...

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

skrev dig på fb.

2014-03-06 @ 10:01:39
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

Är cellgifter för sjukdomen. Funkar det så kommer jag att få äta det i några år. Men det finns ju ordentliga bieffekter. illamående och tappa hår kan jag typ räkna med. så det kommer att bli intressant. Men sådär bemött av läkaren.

2014-03-06 @ 10:05:59
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0