BVC

Det är en gnällig och trött liten kille vi har här hemma just nu. Idag har vi varit på BVC och vaccinering stod på schemat. Jag hade en klump i magen hela morgonen, tycker så synd om honom när han är så glad och har ingen aning om vad som väntar honom. Precis innan sticket var han hur glad som helst och så helt plötsligt ryckte han till och så kom tårarna. Vid andra sticket blev han ordentligt ledsen och då kom det även några tårar hos mig. Mitt lilla hjärta! Men jag hade med favvonallen Gunnar :) Och när jag höll fram den så sträckte han genast fram händerna och kramade nallen och då blev det bra på en gång ♥ När vi kom hem bäddade vi ner oss i sängen och sov tillsammans, sååå mysigt - jag sov 1 1/2 timme och lilleman sov 3 timmar och en kvart. Ingen feber än och jag hoppas att vi slipper det! Vågen visade 7345 g och han är nu 66 cm lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0