Winston 3 månader


Idag blir vår fina, lilla Winston hela 3 månader! Jag kan inte förstå att tiden har gått så snabbt, det känns ju som om det var igår vi kom hem från BB med vår lilla mini Winston. Han är det bästa, underbaraste, finaste och mest värdefulla jag har ♥ Han skrattar högt när pappa Fredrik kittlar honom på magen och blir rädd och börjar gråta för höga och plötsliga ljud. Han sitter helst i babysittern och gillar inte alls att ligga på mage. Vagnen är bästa stället att sova på, men vaggan går också bra ibland och han somnar runt 22-23 och vaknar mellan 06-07, dricker en flaska och somnar om till 09. Jag slutade pumpa mjölk den 9:e januari så nu får han bara ersättning och det funkar bra tillsammans med Minifom - inga problem med magen längre! Han har storlek 62 i kläder, vägrar ta nappen och gillar att äta på sina händer. Tar man av hans strumpor så har han sött ludd mellan tårna och det luktar lite, lite fotsvett, haha, fast på ett gulligt sätt. Att bada är väldigt skönt och att se sig själv i spegeln är roligt :) Älskade du, inte visste mamma att det var nu livet började på riktigt och inte visste mamma att man kunde älska någon så oerhört mycket. Jag är så tacksam att just jag får vara din mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0