Viktväktarna

Ni har väl inte missat att Leila Lindholm är ny ambassadör för Viktväktarna? På ca 5 månader har hon gått ner 19 kg! Inte illa! Jag har tidigare varit med i Viktväktarna och alltid fått bra resultat, dock har jag bara varit med i korta perioder (3 månader) och haft svårt att hålla vikten efteråt. När jag var gravid gick jag upp 8 kg, en månad efter förlossningen hade jag gått ner 15 kg! Alltså har jag gått ner 7 "bonuskilon" och vill nu passa på att gå ner mer när jag har fått en sådan bra start. Så, nu kör jag Viktväktarna fram till juni och det känns så bra - för det bästa med Viktväktarna är ju att man inte behöver förbjuda något utan bara äta mindre av det som inte så nyttigt. Jag tänkte att jag uppdaterar er varje månad (eller kanske varje vecka, eftersom man väger sig en gång i veckan) med hur mycket jag har gått ner. Nu kör vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0