Klänning till dopet


Fick hem en klänning från H&M idag som jag hade tänkt att ha på dopet, men den åker tillbaka, var inte alls lika fin som den var på bild. Har precis beställt dessa tre från Ellos och hoppas att någon av dem är fin. Hoppas mest på den rosa - älskar modellen och färgen! Blir det den ärmlösa så tänkte jag ha en rosa kofta över. Den svarta med lång ärm gillar jag också jättemycket. Har suttit länge och letat nu, så jag hoppas verkligen att någon av dessa blir vinnaren. Annars får jag nog ta mig en sväng till H&M och typ prova alla klänningar dom har! Vill ju inte köpa något jättedyrt och inte heller något som är "för fint" så att den bara blir hängade i garderoben efter dopet. Tur att lillemans klänning redan är fixad ;) Ska visa en liten sneak peak någon dag på den fina klänningen som många små barn har haft innan lilleman (bland annat faster Charlotte, farbror Anders, kusin Siri och storebror Leo).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0