Födelsedagsfirande

Ja, här kommer lite bilder från min födelsedag - en hel vecka senare! Det har varit lite smått kaos med febrig bebis (som även helt plötsligt sover sååå dåligt på nätterna) och trasig dator. Det är tur att jag har min jobbdator här hemma annars hade jag varit helt utan. Men en ny är på g! Anyway, födelsedagsfirande blev mysigt med middag och tårta. Lilleman hade feber och var supergnällig så det var inte det enklaste att få ihop tårta, städning och ta hand om Winston - helt slut var jag på kvällen! Fick så himla fina presenter - Av mamma & co fick jag en klocka från Bering och ett par vita Converse. Av Fredrik fick jag en ring från Edblad samt presentkort på Chilli (woohoo ska shoppa inredning i helgen tror jag) Förra veckan firade vi även min lillasyster och mormor (vi är många i familjen som fyller i mars) så mycket tårta har vi ätit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0