Dagen i bilder

 
Morgonmys med min lilla solstråle! Vi startar varje dag med att jag lyfter över honom i sängen och så gosar vi en stund ♥
Efter frukost låg vi allihopa på golvet medan lilleman övade på att rulla, det är såå roligt tycker han, på två sekunder ligger han på mage :) Winston har på sig body och strumpor från H&M och byxor från Cubus. 
Sedan sov Winston i 2 timmar och jag passade på att göra rent hela badrummet, jag stod boktavligt talat på knä och skrubbade för hand - not so nice, men nu är det skinande rent :) Matade lilleman när han vaknade och sedan var det dags för promenad med Elton. Ny jacka från Ellos och mössa från H&M. 
Efter lunch satt vi på sängen och sjöng som vi göra varje dag. Den här boken är typ det bästa som har hänt oss :) Han fick den i doppresent och den är så härlig. Text, bilder och musik - jag har lärt mig massa nya sånger och Winston känner igen Blinka lilla stjärna. Byssan lull och Yllevisan. Så roligt, han skiner upp som en liten sol när han hör dem. 
Winston tog en liten nap på 45 minuter och jag åt glass och bläddrade i nya numret av Elle Decoration. Nu har vi varit ute med Elton igen och lilleman sover. Ljuva mammaledighet, vill aldrig att det ska ta slut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0