Wanties

Korg från IKEA, Rådjurspar från Hemtex, Kudde från H&M Home
Runda boxar från Granit, Matta från Lagerhaus
 
Är sugen på att fixa här hemma innan lilla kotten anländer. Hallen är fortfarande det rummet som inte har fått någon kärlek alls sedan vi flyttade in. Vill ta bort den fula hatthyllan och istället ha konsollhyllor med fina lådor som förvaring för halsdukar och sånt. Jackorna vill jag helst att vi hänger i garderoben, men någon liten krok kanske är bra att ha när det kommer gäster eller när man har blöta kläder som inte bör hängas in i garderoben på en gång. Den fina mattan från Lagerhaus vill jag ha i vardagsrummet. Just nu har vi en svart/creme i mönstret gåsöga som jag är jättenöjd med, men det är lite roligt att byta ibland tycker jag :)
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Man kan inte få se dina bilder på huset som ligger ute på försäljning?? :) Bor du i en smålandsvillan eller blandar jag ihop de nu?

2013-10-02 @ 14:48:29
URL: http://www.villaTT.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0