Vecka 37

Denna vecka gick jag och magen in i vecka 37. Har även varit på besök hos barnmorskan och allt så bra ut. Kottens lilla hjärta slog med ca 140 slag/minut, mitt SF mått är 35 och jag har hittills gått upp 7 kg. Nästa tid hos barnmorskan har jag den 18 oktober och det blir sista gången. Så himla konstigt att jag inte ska dit mer, att lilla kotten faktiskt kommer väldigt snart! Nästa vecka gör jag min sista vecka på jobbet och det ska bli så skönt att få vara hemma och ladda inför kottens ankomst, att bara vila, läsa böcker och fixa här hemma.
Jag har faktiskt äntligen fått min tid för ett planerat kejsarsnitt. Den 22 oktober är det dags! Jag tänkte skriva lite mer om hur det har gått till med att få ett planerat snitt i ett eget inlägg. Nu känner jag mig iallafall väldigt lugn inför vad som väntar, visst, jag är jättenervös över hur allt ska gå, jag ska ju trots allt opereras. Men det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Bea

Gud vilken fin bild! Stort lycka till till dig! :)

2013-10-09 @ 19:22:55
URL: http://beatricenygren.blogg.se
Postat av: Nina Bergquist

Jätte skoj att det snart är dags. Super spännande. Allt klart hemma? =)

2013-10-09 @ 20:27:26
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0