Winston 1 månad

Idag är det en månad sedan vår älskade lilla Winston kom till världen. Usch vad fort tiden har gått! Ska det gå i den här farten så har vi ju 1- årskalas snart! Jag förstår varför alla säger att man ska njuta av den här tiden. Han är bara min lilla bebis en gång och sedan kommer aldrig den här tiden tillbaka mer. Men njuter gör jag. Pussar på, luktar på och tittar på. Kan sitta hur länge som helst med honom i famnen och bara titta på honom. Och när man får ögonkontakt eller när han ler, ja då smälter jag inombords :)
Imorgon ska vi till BVC för 1- månadskontroll. Har bestämt att jag ska ta ett foto på honom varje månad hela hans första år i just den här positionen. I body, på pälspläden och med nallen. Roligt att se sedan från månad till månad hur han har växt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0