Wanties

Så här ser önskelistan ut just nu ;)
Nya handdukar MÅSTE vi köpa nu, är så sjukt trött på färgerna vi valde för ca 4 år sedan (rosa, grått och svart). Randiga vill jag ha och dessa från IKEA faller mig perfekt i smaken, Glas från Lagerhaus som alla bloggade om för ett tag sedan, NU känner jag och att jag vill ha dem, haha :) Just nu får man 6 glas för 200 kr! Porslin från Portugal som har kommit in på Rusta. Jag har varit och klämt och kännt på det och jag vill ha! Nya nagellack skulle sitta fint och jag är sugen olika rosa nyanser och vitt! Gillar lacken från H&M, bra pris (39 kr) och sitter bra. För mig ska nagellack vara billigt, skulle aldrig köpa en liten flaska för typ 100 kr. Rosa sjal med stjärnor och klänning från Gina Tricot - måste spanas in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0