Newbie

Idag har jag shoppat lite till lilleman. Jag tokgillar kläderna från KappAhls kollektion Newbie, så himla mycket fint! Det verkar vara en väldans åtgång på en del av grejerna, så jag tänkte att jag skulle vara ute i god tid så att jag får tag på de plaggen som jag vill ha. Byxorna men nalle på rumpan fanns det mycket kvar av. Men bodyn med stjärnor fanns bara i ministorlekar (jag tog en i strl 56). Den finns ju även med vit botten och blåa stjärnor, men jag ska kolla på en annan KappAhl om de finns kvar. Byxorna tog jag också i strl 56, det får bli en liten outfit tillsammans med bodyn :) Ville även ha bodyn med en mustasch på men den var helt slut. Men samma där, ska kolla i en annan butik.

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

åå älskar newbie! så glad att dem går ända upp till 98 idag :D

fin mage du har! :D

2013-06-12 @ 21:40:45
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0