Same but different

Förra helgen var jag och Fredrik en sväng till stan. När vi går på sergelgatan så minns jag plötsligt att precis här stod vi en gång för längesedan, i våra pälsmössor som vi hade på oss ju den här dagen också, och tog ett foto.
Jag hade planerat det hela från början. Fredrik brukade ha sin pälsmössa så jag såg till att jag också hade på mig min för att jag ville få ett foto på oss tillsammans. Ni vet när allt är så där pirrigt nytt och man vill inget hellre än att ha en bild tillsammans för då känns allt "som om det är på riktigt". Jag ville ju inte heller framstå som om jag hade planerat det hela, så jag försökte liksom få det att låta som "by-the-way-ska-vi-ta-ett-foto" :)
Så i fredags fiskade jag upp kameran (nu låter det mer " ok älskling nu ska vi ta en bild, se normal ut") och tog en bild på oss på exakt samma ställe. Och visst är det lite kul att jämföra bilderna. Vi kan konstatera att Fredrik inte ha åldrats en dag och jag börjar se lite äldre ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0