Svenskt Tenn

Det här är vad jag fick med mig hem från Svenskt Tenn i måndags. Det blev nya bordsunderlägg i mönstret Celotocaulis, som jag nyligen har börjat tokgilla! Fredrik tyckte att det såg ut "som något som en 70-tals tant skulle ha hemma", och kunde inte förstå att jag skulle ha just dem av alla som fanns att välja mellan :)
Blev även en tändsticksask, älskar dessa stora askar, brukar köpa mina från Lagerhaus, de är så snygga att ha framme. Hade kunnat plocka på mig hur mycket som helst, vill ju även ha krukor, ekollonvaser, kuddar, servetter och den fina, nya rosa brickan (jag höll i den som om den vore ett litet barn, men lade sedan sorgset ifrån mig den).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0