Kanonerbjudande!

Men oj vilket bra erbjudande jag hittade! 7 nummer av Mama och Leila Lindholms nya bok "Welcome Home" för bara 198 kr! Den här boken har ju stått högt upp på önskelistan till tomten men nu köpte jag den till mig själv :) Jag prenumererar ju redan på Mama men har bara två nummer kvar på min aktuella prenumeration (som också var ett sånt där bra erbjudande då jag fick boken "Pernillas Praliner") så det spelar inte så stor roll om jag skulle få dubbla nummer, bara att ge bort. Beställ din prenumeration här.
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

E den där tidningen bra? Jag själv prenumererar på Vi Föräldrar :)

Sv: Ja, känns nästan som att man inte gör nått annat än o fotar :p
Kommer oxå göra fotoalbum sen.. Hade tänkt att den första blir från 0-6 månader och sen 7-12 månader, sen blir det 1 år på varje :)

2013-12-22 @ 16:37:04
URL: http://cornetto86.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0