God Morgon!

Winston har tagit sovmorgon och ligger fortfarande och sover! Jag har passat på att duscha, vika in tvätt och sitter nu med lite tända ljus och äter frukost i lugn och ro. Det är nog första gången sedan Fredrik gick tillbaka till jobbet som jag inte trycker i mig frukosten på tre minuter. Valde att gå upp och få lite gjort, jag brukar ju vanligtvis somna om med honom men jag kände mig pigg och tänkte att jag skulle ligga steget före idag. Dagen blir så sen när jag sover till 9- 9.30, då är det så mycket som ska göras innan Elton måste ut vid 11 och oftast hinner jag inte äta. Men det är ju så skönt att få sova....det är en balansgång det där, när man ska passa på att sova och när man ska passa på att få något gjort. Men sncka om att man lär sig att bli effektiv som småbarnsförälder! :) ska försöka hinna med bloggen lite bättre, men dagarna går ju så himla fort och lilleman är alltid prio ett ♥ Han har haft en bra natt iallafall, sovit 4 timmar i sträck (från tolv till fyra imorse) och varit utan mat i 5 timmar (han åt kl elva sista gången) så snart kanske man kan hoppas på att han sover lite längre på nätterna? Hittills har det ju varit så att han vaknar var tredje timme och ibland efter 2,5 timmar. Det är skönt iallafall att han bara äter, får ny blöja och somnar om, han har inte längre vakentid mitt i natten som han hade för ett par veckor sedan.
Nej, nu ska jag passa på att pumpa ut lite mjölk till lilleman (yes, jag gör det fortfarande!) för snart vaknar han. Idag kommer min chef förbi med en present från kollegorna på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0