Äntligen Babybjörn!

En babysitter var något som jag vile köpa redan när myran låg i magen, men det blev liksom aldrig av. Helt plötsligt var han här och tiden har liksom inte riktigt funnits till att leta efter en och åka iväg och köpa. Men här om dagen medan lilleman sov så kollade jag Blocket och gjorde ett riktigt fynd - en nästintill oanvänd Babybjörn babysitter samt en Babybjörn bärsele för 1000 kr. Så skönt att kunna sätta ner honom medan jag äter frukost eller lagar mat. Han vill ju liksom vara med på vad som händer och inte bara ligga platt på rygg. Bärselen är helt fantastisk när han är lite gnällig och vill vara nära samtidigt som jag behöver ha händerna fria. Thank God for Babybjörn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0