Helgens fynd

I helgen har Ellos haft 50% på reapriserna så jag har passat på att klicka hem några fynd :) Väskan till mig är jag så glad öve! Gillar den klassiska modellen, plus att den är i äkta läder. Den hade tidigare kostar 800 kr, så för 199 kr har jag verkligen gjort ett fynd! Klänningen blir perfekt till vardags med en snygg kofta till. Ett annat superfynd är skorna till Leo som tidigare hade kostar 400 kr, och jag fick dem för 107 kr. Han fick även 2-pack pikétröjor från franska Vertbaudet, är så glad att Ellos har tagit en det märket för dom gör så fina barnkläder!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag alskar klanningen!!!!!!!!!!!!!!

2012-09-04 @ 17:30:58
URL: http://nashvillemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0