Rea hos Ellos!

De senaste dagarna har jag lagt 4 beställningar hos Ellos! Det är halva priset på alla Outletfynd (som du hittar här) och idag är det halva priset på allt som är märkt med "God jul" (som du hittar här). Sakerna ovan är ungefär en tredjedel av allt jag har beställt! Har beställt två vinterjackor till Leo, en från Tretorn och en från Ahkka som jag fick för 100 respektive 125 kr. Det är så galet med tanke på att jackan från Tretorn har tidigare kostat 800 kr. Så skynda er att fynda!
Till mig har jag beställt två klänningar, en jacka och ett par röda ballerinas i äkta skinn (för 60 kr!!!). Kan knappt hålla reda på allt, men jag lovar att visa mina fynd när mina paket kommer :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag klickade också hem lite i helgen dock bara på Outlet. Måste spana in den där -50% på julsaker.

2012-11-27 @ 05:29:30
URL: http://passionforpoison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0