IKEA Malm


Känner mig väldigt sugen på dessa två möbler ur Malm- serien från IKEA. Byrån har jag tänkt att vi ska ställa i Leos rum och förvara hans kläder i. I hans rum finns redan 4 inbygda garderober, men eftersom han har så "små" kläder och inte har något behov av att hänga kläderna (jag och Fredrik vill ju gärna hänga fina klänningar/skjortor osv.) så känns det bättre att han får en egen liten förvaring så att garderoberna kan användas maximalt. Skrivbordet som egentligen är ett toalettbord vill jag gärna ha till min lilla arbetshörna som jag drömmer om. Jag är på jakt efter ett skrivbord med bra mått och då vill jag inte ha något som är djupare än 50 cm. Detta bord är 41 djupt och 120 brett och det känns som perfekta mått. Dock vet jag inte än om det kommer att funka, eftersom vi inte har exakta mått på lägenehten. Ritningen är ju inte alltid 100% rätt så jag får helt enkelt vänta tills vi flyttar. Nu är det bara 14 dagar kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0