Äntligen!


Äntligen har jag fått tag i min frisör och bokat en tid för klipp och färg på måndag. Har ringt och ringt och det visade sig att hon har flyttat sin salong. Så roligt att jag inte har varit där på nästan 2 år(!) och hon visste precis vem jag var :) Hon är otroligt trevlig och dessutom grymt duktig på det hon gör. Har gått till henne ett par år nu och jag kan absolut inte tänka mig att gå någon annanstans. Det blir samma färg som hon brukar göra på mig - slingor i tre olika färger (två olika blonda och en brun). Åh vad jag längtar efter att få bli snygg i håret igen!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Oj oj oj detta ar stort darling :)

2012-05-30 @ 00:32:30
Postat av: Sara

Eleonor: Haha, I know darling :) Sjukt att jag inte har varit hos frisören på två år, det är fan inte normalt!

2012-05-30 @ 08:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0