Dag 2 London


På den andra dagen var det dags för lite seriös shopping - så vi styrde mot Oxford Street och jag såg ut så här :)
Jag tog inte en enda bild under shoppingen. Men vi gick i en massa affärer! Runt kl 14 var vi helt slut, då hade vi gått runt i 5 timmar och fötterna gjorde ganska ont! Vi åkte tillbaka till hotellet för att lämna alla påsar och vila upp oss lite.

När vi kände oss på g igen tog vi en promenad ner till Camden Town.

Galet ställe som verkligen känns riktat till turister. Jag tycker att Camden känns lite som söder i Stockholm - fast kanske lite galnare! Fullt med folk är det och det är livat ända tills det blir mörkt.



Vi träffade en del härliga människor den kvällen och jag köpte ett fint läderarmband.

Vi avslutade dagen på Starbucks, men vi satt så länge så se hann stänga. Vi fick ta med kaffet och promenera hem igen. Vid det laget var det nästan mörkt så vi tog en sväng förbi Sainsbury's igen och köpte vin, oliver, pasta, chips och en massa annat gott och avslutade kvällen på samma sätt som den föregående.


Kommentarer
Postat av: Oh So Glam

Vilken fantastiskt fin bild på dig, den längst ner i inlägget! Rama in tycker jag! :-)

2012-03-18 @ 19:22:28
URL: http://ohsoglam.blogg.se/
Postat av: Nina

härligt att bara shoppa loss i london!

2012-03-20 @ 21:10:46
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0