Nytt skrivbord!

I helgen var vi en sväng till IKEA för att köpa ett skrivbord till Leo. Har letat som en galning på Blocket efter ett fint fynd med rätta måtten men har inte hittat något. Är iallafall väldigt nöjd med detta, perfekt storlek, praktiskt med en stor låda under och snyggt utan att se för trist ut. Har beslutat att Leo får min anslagstavla med Elefant- tyget då jag har planer på att ha en till mitt eget skrivbord med Manhattan- tyget från Svenskt Tenn. Dock ska den självklart upp på väggen! Måste bara hitta någon fin förvaring till hans pennor och jag tror att jag kan hitta det jag letar efter på Granit. Så trist att väggen är alldeles för hård för att borra i, annars hade jag velat sätta upp några hyllor ovanför skrivbordet med förvaring av pyssel och sånt. En stol måste jag hitta också (den han har nu är till mitt kommande skrivbord och ska kläs om). Min plan är en svart pinnstol med ett fårskinn på.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Aaaaawwwww lilla pojki!! Dar springer du omkring i hans rum och smygfotar :)

2012-07-10 @ 00:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0