Spring


Nu när julen är över vill jag bara slänga ut alla julprylar och få in lite nytt och och fräscht! Den randiga mattan från IKEA har jag velat ha länge, men den är inte direkt billig. Men vi fick lite pengar i julklapp så vi funderar på att köpa den. Även den svarta lampan är från IKEA och jag vill ha den i i köket. EAT bokstäverna från Jotex har jag redan beställt och kommer att sitta på väggen vid köksbordet (där vi nu har en stor tavla med ett träd - den ska bort!) tillsammans med en massa fotografier och tavlor - äntligen blir det en tavlevägg som jag har velat ha så länge. Ljusen från H&M Home med texten Hope/Love är redan beställda. Kuddforalen ska beställas, det rosa från Ellos och det zigzag mönstrade från H&M Home. Vill även ha två silverkrukor med någon liknande växt som på bilden.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag känner precis som du och nu vill jag få in mycket i vitt och svart.. lite mer stilrent. Kommer även passa bra när vi får lillen för kan inte ha allt framme längre och då är det finare och bättre med några få utvalda saker. :-)

2012-01-04 @ 11:23:40
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0