Sovrum


Tapet från Rusta, Lampa från Ellos, Fågelbur från Ellos, Överkast från H&M Home
Sänggavel från Ellos, Kuddfodral från Day Home, Sängbord från Ellos

Jag vet att det är otroligt dumt att sitta och drömma om lägenheten som vi kanske får, för det är ju trots allt 4 personer före mig som har tackat ja. Det kräver alltså att de inte blir godkända av hyresvärden för att jag ska få den. Jag vet iallafall att jag blir godkänd så jag hoppas, hoppas, hoppas att den blir min. Skulle ju vara så härligt att få ett eget sovrum. Vill att det ska gå i härliga, pudriga färger med vitt som bas. Man kan ju även hoppas att man får tapetsera om, älskar den fina tapeten från Rusta, som i så fall bara blir en fondvägg bakom sängen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller tummarna! Jag själv sitter och klagar på att vi har lite för många rum (inte kul när huset ska värmas upp) så ni hade gärna fått minst ett av oss. Vore fint om det gick att dela med sig! :-)

2012-02-06 @ 11:42:05
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0