Smått & Gott





Va uppe i Vällingby en snabbis på lunchen för att leta efter äggen från Åhlens. De hade tyvärr inte kommit in än, men jag kom inte hem tomhänt för det ;)
På Lagerhaus hittade jag en del smått och gott. Fina bakformar med "vågig" kant, små flaggor som man kan dekorera cupcakes med (fick tipset från den här bloggen), anteckningsbok samt långa tändstickor i fin ask. Servetterna hittade jag på rea på Åhlens.
Elton skulle absolut upp på puffen när jag försökte fota och nosa på alla grejer ;)

Kommentarer
Postat av: Elinas hem - en inredningsblogg

Oh tackar för länken!:-) Supersöta grejer, blir så himla sugen på att baka cupcakes nu.... äh, jag gör nog det. Bara för att det är söndag;-D

2012-02-05 @ 11:52:15
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0