Lägenhetsvisning


Matta från Ellos, Kuddar från H&M Home, Lampa pch säng från IKEA

Igår var vi på en lägenhetsvisning. Det är en hyresrätt som jag stod som nummer 16 på. Tänkte att det är ju väldigt många framför mig men varför inte åka och titta på den...Gick in idag och kollade och står nu på plats 5! Genast börjar jag så klart möblera lägenheten i mitt huvud...så himla dumt att göra så, man blir så besviken sedan. Det bästa av allt är att det är en 2,5:a vilket betyder att Leo äntligen skulle få en egen hörna med säng. Det är liksom ett stor fyrkantigt rum när man kommer in från hallen som är väldigt lång och smal och från det rummet är ingång till sovrum, vardagsrum och kök. Alltså är det liksom inget riktigt rum, men på ena sidan är det helt fritt från dörrar vilket betyder att en säng skulle vara perfekt där. Gillar verkligen sängen från IKEA eftersom den så snyggt funkar som soffa när Leo inte sover där (den går även att bädda ut till en dubbelsäng!). Lampan skulle vara superfin där (både jag och Leo gillar den) och mattan har vi ju redan i en mindre version, så denna stora skulle jag tycke väldigt mycket om. Prydnadskuddarna ska både passa Leo och oss, och dessa från H&M tycker jag är jättefina!
Nu håller vi alla tummarna här hemma att vi får lägenheten!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad kul! Håller tummarna!!!

2012-02-03 @ 17:31:32
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: elin

hoppas hoppas! :) Vi har den lampan i sovrummet just nu, super fin och det blir jätte mysigt ljus av den :)

2012-02-03 @ 23:55:53
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0