Skrivbord

Äntligen börjar det hända grejer i min lilla office hörna här hemma. Skrivbordet köpte jag förra helgen, det kommer från Ikea (Malm) och är egentligen ett toalettbord, men jag tycker det passar perfekt som skrivbord :) Snyggt med glasskivan och praktiskt med en stor låda. I fredags fick jag äntligen min fina anslagstavla och jag är lite kär i den tror jag :) Manhattantyget från Svenskt Tenn är en stor favorit! Bästa Magdalena, som jag lärde känna när jag jobbade på dagis, har gjort anslagstavlan. Här kan ni kika på hennes hemsida om ni är intresserade av en egen anslagstavla.
Nu är det bara stolen, som jag fyndade på loppis för ett bra tag sedan, som ska kläs om. Jag har köpt ett svart och vit randigt tyg och jag tror att det kommer bli så bra! Vill även få upp några hyllor på väggen, och självklart ska ju även anslagstavlan upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0