VI SKA FLYTTA!


Jag är så överlycklig just nu. Jag har hållt det hemligt för er att vi har varit nr 1 på en lägenhet i en månad! Visningen skulle ha varit den 28 mars med blev framflyttad två veckor. De veckorna gick väldigt lååångsamt vill jag lova! Och hela tiden visste vi ju dessutom att vi låg som nr 1 vilket var ännu jobbigare. Visningen var för precis två veckor sedan och vi blev helt kära i lägenheten. Den är så fin! 70 m2 istället för trånga 43 m2 som vi bor på nu. Parkettgolv, 2 balkonger, eget rum till Leo, ljust och fräscht, bra med garderober och förvaring, fint område, nära till mamma, nära till jobbet för Fredrik. Allt är bara så bra med nya lägenheten. Jag höll det hemligt eftersom jag blev så sjukt besviken förra gången vi stod som etta men inte blev godkända. Hur glad är jag nu att vi aldrig fick den lägenheten - SÅ GLAD! Inflyttning blir den 1:a juni så det är dags att börja packa så snart som möjligt. Ska dit på torsdag och skriva kontrakt :) Oj vad kul det ska bli att inreda en helt ny lägenhet ;)

Förmodligen gör vi så att Leo får sovrummet och vi kombinerar vardagsrum/sovrum och delar av med snygga draperier från taket. Känns bättre så, så att han kan ha ett eget rum med alla sina saker. Vi kommer ju ändå inte direkt att hänga i sovrummet om vi tar det, kommer bara sova där. Vi har ju ändå köket och en jättestor balkong att röra oss på. Hoppas bara att det går att möblera bra då vi kommer att köpa en större säng till oss. Vill inte att möblerna ska "stå på varandra". När man väl är på visningen så är det som om man är helt uppvarvad och inte riktigt kan ta in allt man ser. Eller så blir jag iallafall och sedan när jag kommer hem så har jag nästan redan glömt hur det ser ut. Planlösningen ser ut så här:

Hallen är grym! Stor och härlig, inge trängsel där inte när det kommer gäster. Och balkongen är också stor, man kan lätt ha ett stort bord med fyra eller sex stolar, vore så mysigt att äta middag där ute hela sommaren.


Kommentarer
Postat av: Elinas hem

STORT GRATTIS!!! Jättekul för er, vet hur det känns och hur glad man blir!:-D

2012-04-23 @ 15:08:39
URL: http://elina85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis, var ligger den ?

Lycka Till

2012-04-23 @ 16:04:07
Postat av: Minna

Grattis!

2012-04-24 @ 13:33:12
URL: http://kminna.blogg.se/
Postat av: Emmie ♥

Åh vad kuuuul! :) Är det långt från där ni bor nu?

2012-05-08 @ 12:25:42
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0