Parfym




Jag har inte haft någon parfym på ett par månader. För jag blir så jäkla snål när jag går in på Åhlens, parfymerna är svindyra! Därför blev jag väldigt glad när jag såg att eleven.se hade 10% rabatt på alla parfymer. Det blev Pretty från Elizabeth Arden, den luktar sååå gott och fräscht! Köpte så att jag fick body lotion också eftersom den kostade lika mycket som bara parfymen, why not liksom. Det roliga med eleven.se är ju att man får små goodies när man beställer. Den är gången fick jag en intensiv inpackning för håret, ansiktspeeling och två parfymprover. Den ena kom men en fin ros :) Men asså, parfymen från Escada "Especially Escada" luktade sååå underbart! Den måste jag ha nästa gång det blir ett parfymköp.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är också rätt snål när det gäller parfymer men brukar alltid slå till när jag fått in lönen för då svider det inte. Min nya Burberry kostade bara 250 sek på taxfreen i Polen. Helt sjukt billigt!



Ang. bokstäver så tror jag att jag ska måla mina ljusblåa iom att vi har beiga väggar. ;-) bara att köpa akrylfärg och sen måla på!

2011-09-29 @ 09:42:37
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0