Next


När vi var i London i juni så blev det självklart en runda på Next. Jag var så pepp på att spana in deras inredningsavdelning....men den var sorglig. Jag frågade till och med om det var alls som fanns, trodde liksom att jag hade kommit fel. Fanns knappt någonting! Vi skrev iallafall upp oss på någon lista och nu får jag nyhetsbrev därifrån. Kolla lite idag på hemsidan och jäklar vad mycket inredning det finns!
Kolla kudden, så himla lik den som jag har suktat efter från Day, självklart är den slutsåld! Burkarna för te, kaffe och socker är underbara och tavlan skulle vara söt i köket.


Kommentarer
Postat av: Johanna

NeXT home i London är rätt dåliga men i tex Brighton var deras homeavdelning stor.

2011-09-08 @ 20:20:16
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0