Lördag


"Determined", av Veronica Strandberg

Idag tog vi bilen till Ensta Krog i Täby för att titta på Veronica Strandbergs utställning. Som jag skrev tidigare så träffades vi när vi båda ställde ut tavlor på Spirit Of Art i Täby Centrum tidigare i år. Hon är grymt duktig, vill ni ha ett porträtt så är det henne ni ska kontakta :) Massa fina tavlor iallfall och jag köpte ett kort med motivet ovanför. Efter det åkte vi till Arninge men jag hittade inte inget roligt där, det blev två par rosa löparstrumpor :)
Nu har vi ätit middag och det är allmänt chill är hemma. Senare när Leo har somnat så ska jag och Fredrik kolla på några avsnitt av en ny serie vi har börjat kolla på - "Breaking Bad"


Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Jaklar vilken haftig konst. Och snygga portratt!

2011-09-03 @ 21:07:17
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0