Insanity Workout - Day 1



Nu är jag officiellt igång med min Insanity Workout! Kolla på videon så ser ni vad jag ska göra i 60 dagar från och med nu :) Idag gjorde jag mitt första Fit Test och mina resultat såg ut så här:

1. Switch Kicks - 64 st
2. Power Jacks - 30 st
3. Power Knees - 60 st
4. Power Jumps - 20 st
5. Globe Jumps - 5 st
6. Suicide Jumps - 3 st
7. Push- Up Jacks - 8 st
8. Low Plank Oblique - 2 st


Jag trodde inte att testet räknades som dag 1 men det gjorde det! Hade egentligen tänkt att börja imorgon, men nu är jag igång! Ska fota mig imorgon så att jag kan visa er före och efter bilder :)

Here we go!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elinas Hem

haha nej jag testade bara att köra ett par gånger i typ 20 min när min man körde, han hade fått för sig att han skulle träna programmet i 60 dagar men han tröttnade och jag tyckte att det var så himla jobbigt hoho:-P Men nu blir jag faktiskt liiite sugen, i alla fall på att köra typ 20 min;-)

2011-09-05 @ 17:54:45
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0