Yesterday




Supermysig dag med min älskling igår! Vi käkade lunch på John Chris där vi åt sallad med kräftstjärtar, fasiken vad gott! Ska göra något liknande hemma. Lite tråkigt att det var så galet mycket folk i stan, man blir ju så jäkla trött. Hittade väldens finaste halsduk och mössa till Leo, men kön var så jäkla lång så till slut orkade jag inte stå där längre. Jag har alltid kännt att Stockholm city är alldeles för litet, bygg ut stan eller nått, det är för mycket folk! ;) Jag köpte en fin bok av Tricia Guild och två par löparbyxor på halva reapriset, sann lycka! Ska visa mina inköp lite senare. Idag åker vi förhoppningsvis till IKEA, woohoo!


Kommentarer
Postat av: Nina

helgerna är ju värst. men även om man åker mitt på dan (då man tror att alla jobbar) så är det kaos.. så ja tar mig sällan in till stan nu. speciellt inte med vagnen. kaos.

2011-10-09 @ 11:01:45
URL: http://deliciously.se
Postat av: Eleonor i Nashville

Wawaweewa charles med man-uggs!!!

2011-10-10 @ 19:47:08
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0