Till Leos rum


Nu skulle bara veta hur ofta jag drömmer att vi hittar en dörr här hemma som leder till ett rum som vi inte tidigare sett. Woohoo, äntligen kan Leo få ett eget rum...och så vaknar jag och blir sååå besviken. Vore det helt knäppt att göra en beställning till hans rum som ännu inte finns? Jag vet ju inte vart eller när vi kommer att flytta, men jag har ju redan en ganska klar bild över hur hans rum ska se ut ;) Är så sugen på att beställa kuddarna och förvaringen från H&M Home, och sedan när den dagen äntligen kommer då vi ska fixa hans rum, så finns sakerna redan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker man kan beställa och drömma. Jag hade lust att inhandla barnsaker redan före vi ens var gravida. Nu har jag ett mindre förråd av både saker och kläder. Nästa månad ska jag börja måla och fixa i rummet som den lilla ska få. Hoppas att vi vet om det är kille eller tjej den 17e november då vi ska på det "vanliga" UL. :-) Ser fram emot barnrumspyssel.

2011-10-27 @ 14:06:28
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0