Skogspromenad










Idag har duktiga lilla Elton varit hemma själv medan jag har varit på kontoret. Det kändes riktigt jobbigt att stänga dörren imorse och bara gå. Väl på kontoret har jag så mycket att göra, så då tänker jag inte på det, men när klockan närmar sig tolv så vill jag inget hellre än att gå! Hela resan hem är jobbig, då vill jag bara hem så fort som möjligt. Tänker på vad han gör, om han har pipit, om han har gjort sig illa. Haha, asså gud vilken "hönsmamma" jag låter som nu! Han blev så himla glad när jag kom hem, och lika glad blev jag. Vi gick ut på en härlig promenad i skogen, och han skuttade och var så himla glad. En massa fina bilder fick jag på honom också :) Är ni trötta på att se bilder på Elton vid det här laget? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0