Önskelistan Maj


Jag har verkligen inte shoppat heminredning på hundra år känns det som. Just nu är jag väldigt sugen på dessa saker. Den vita mattan har en längd på 300 cm och skulle vara helt perfekt i köket, just nu har vi nämligen en som bara är 200 cm och jag vill ju helst av allt dölja så mycket som möjligt av våra fula golv...
Fina, inspirerande böcker vill jag ha massor av, dessa två står högt upp på önskelistan. Kudden "Manhattan" från Åhlens är helt underbar, är så sugen på att byta ut kuddarna i soffan och denna ska vara en av dem i så fall! Griffelfärg vill jag ha för att måla en stor ruta på köksdörren så att man kan skriva upp recept och annat, en stor yta vill jag så att den verkligen blir användbar. En ny parfym ska inhandlas också och det är "Euphoria" från Calvin Klein jag vill ha, doftar underbart! Kannan från IKEA vill jag ha i köket med alla våra köksredskap i.
Den 25:e smäller det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0