Leos rum


Något jag verkligen ser fram emot är att få inreda Leos rum när vi flyttar till större. En vit bas blir det så klart när det gäller möbler ;) Till det vill jag ha svart, blått och stjärnor (jag har diskuterat detta med Leo och han håller med, haha, han satt bredvid mig medan jag gjorde detta collage) Ett skrivbord med plats för två vill jag också få in i rummet, tycker att bordet Melltorp från IKEA är helt perfekt (dock är det ett matbord, men måtten är så bra, det är långt och smalt och väldigt enkelt i designen), så bra att han kan ha en kompis över på besök och de kan sitta bredvid varandra och bygga lego eller pyssla, eller om man ska sitta och hjälpa honom med läxor. Även tavellister med lite böcker, bokstäver och tavlor vore fint.

Tapet med stjärnor från Rusta • Svarta bokstäver från Ellos • Klocka från Jysk • Bokhylla från IKEA
Fåtölj från IKEA • Pall med fårskinnsklädsel från Rusta • Marinblå kudde och elefantkudde från Svenskt Tenn Randig kudde från Åhlens • Matta från IKEA • Ram från IKEA med bild som jag har målat • Säng från IKEA


Kommentarer
Postat av: Nina

kommer att bli super mysigt sen då du får inreda hans rum.. å då har ni ju ny lägenhet så då kommer du ha en massa å fixa, du som är så pysslig :D

2011-05-16 @ 21:58:58
URL: http://deliciously.se
Postat av: Sofia

Tack för din fina kommentar! :)

Jag längtar efter att få inreda huset! Kul med barnrum också, men något sånt behöver vi inte än! :)

Den blåa elefantkudden skulle vara finfin i ett barnrum som går i blått och vitt.



Ha en fin dag!

2011-05-17 @ 11:03:33
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Nina

dem är mina favvisar oxå :D tror 6an blir förstoring :D

2011-05-17 @ 21:33:19
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0